torstai 12. kesäkuuta 2014

Voi tätä onnea!

Ja iloa! Mut on valittu tulevan syksyn opiskelijaksi Seinäjoelle rakennusalalle! WUHUU! :) Kauan pitikin soitella ennenkun tulokset sain, jotakin katkoksia ollut sieläpäin koko päivän. Mutta nyt on niiin maaaaaan perkeleen hyvä mieli! Tulevaisuuden suunnitelmat selkeni het kertaheitolla, heihei työttömyys! :)

Vaikka normaalisti kuuntelen kaikkea ärinäörinärokkia tai muuta vastaavaan, tämä  on lähinnä vastaamaan mahtavaa fiilistäni! :)

Hypätään taas aiheesta kukkaruukkuun. Huomasin että kirjoittaminen on jäänyt multa vähiin viimeaikoina. Inhottavasta, tylsästä työttömän arjesta ei paljon kirjoitettavaa keksi. Mutta voin kuvin kertoa viimeajoista. Tässäpä nyt aluksi kuvia meikäläisestä, piti tosiaan kirjoittaa tänne kuvien kanssa piilolinsseistä. Ostin siis mustat piilarit, ja aiii miten söpöt ne onkaan! :) Muissa kuvissa hiustyylejä mitä tuli pikaisesti(nimenomaan) kokeiltua. Kuvat on otettu aikavälillä huhtikuu-kesäkuu -14.

 Nythän mullon aikalailla tuon oikealla ylhäällä olevan kuvantapaiset hiukset. Vaan ei kauaan,nimittäin ensimmäisen kerran 7 vuoteen, tämä otti ja varas parturiajan! Viimeksi, eli siis 7 vuotta sitten, parturi kirjaimellisesti pilasi hiukseni, leikkaamalla polkkatukasta lähinnä pottatukan mallisen. Mutta nyt oon rohkaissut itseni. :D Uskallan mennä parturiin,wipii, saavutus sekin :D  LUPAAN, että kirjoittelen (kuvien kera) uudesta hiustyylistäni heti kun parturista olen selvinnyt (elikkä ensiviikon keskiviikkona).

Löysin muuten vanhoja kuvia, parin vuoden takaa. Ja hitto ku oon muuttunut, näytän niin lapselta! :D Vasen kuva on 3 vuoden takaa, ja oikea 2 vuoden.


Voisin tässä myös mainita, kuinka oon iloinen saatuani kiloja pois! Kiitos vihreä tee, paasto ja lenkkeily! :D Tää on inhottavaa puhua naisena laihduttamisesta, koska leimataan aikapian huomiohuoraksi. Että olkaa vaan hyvä, ja kattokaa alla olevaa kuvaa. Vain sokea voi sanoa, ettenkö olisi saanut jonkunverran ylimääräistä. Joo, olen normaalikokoinen, mutta nyt vaan paljon isompi mitä oon tottunut olemaan :D Eihän se väärin ole laihduttaa, vai?
OU ainiin, tuunasin muuten sikamakeen paidan ittelleni!
Eiköhän siinä ollut kaikki tältäerää, palaan astialle jahka olen parturissa käynyt, ellen jopa aiemminkin :) Ciao!

maanantai 26. toukokuuta 2014

Helvetin jääkiekkopäivitykset!

Mä odotin kauan, koska pääsisin tekemään jonkun vitutuskirjoituksen, ja nyt pääsin! Tosin, en vaan uskonut että näinkin minua kaukana olevasta aiheesta.

Ymmärrän hyvin, kuinka tärkeää jääkiekko (ja varsinkin MM-kisat ynnämuut) ovat meille suomalaisille. Ennen pelin alkua valmistellaan kisakatsomo mahdollisimman mukavaksi, ja varataan sekä syömistä että juomista tarpeeksi lähelle, ettei tarvitse kesken pelin kävelläsitä vaivaista neljää metriä jääkaapille.

Aloitetaas ensin tällä pahemmalla, kun Suomi saa maalin. Järjetön hoilotus, huuto, lattian tömistely sekä kiroilukannustus maalintekijälle. AAAAAAARGH.



Mites sitten, kun vastapuoli onnistuu latomaan kiekkoa kotipuolen maaliin? Joka-vitun-ikinen jääkiekkoa seuraava suorastaan heittää kätensä ilmaan (tai johonkin ilmansuuntaan), välittämättä mitäå ympärillä on osoittaen näin turhautuneisutta vastapuolen menestyksestä.

Aivan helvetin sama, kuinka rakasta tämä laji kansallemme on, minä en pidä siitä enää. Tai pidän, mutta MM-kisojen aikaan ensivuonna, aion telkeytyä mahdollisimman kauas sivistyksen parista, ettei tarvitse kestää tätä käsittämätöntä hehkutusta. En olis halunnut käydä tietokoneellakaan tänään, mutta sorruin kuitenkin. Ja siellähän se odotti, vaani kuin kissapeto saalistaan. Jääkiekkopäivityksiä koko helvetin facebook täynnä, iltalehti&-sanomat pupruttaa vain ja ainoastaan tästä, yhdestä perkeleen aiheesta. 
Kuinka monella teistä oikeasti on joku sukulaispoika,kuten veli, isä tai lapsi, tai kenties paras ystävä pelaamassa siellä Leijonajoukkueessa? Niin, ei kovinkaan monella. Silti sitä käyttäydytään niin. 
Tai  oikeastaan, käyttäydytään kuin nuo suomen pelit koskisivat meitä kaikkia, jokaikistä suomalaista yhtä henkilökohtaisesti, kuin itse pelaajia. Jos suomi tekee maalin, kuvittelee suomalainen pelinkatsoja olevansa itsekin olevansa osa tätä tapahtumaa, ja juhannuksena kertoo ruotsalaisille mökkinaapureilleen kuinka ME tai MEIDÄN POIJJAAT voitettiin peli sitä ja tätä vastaan. "Se on se MEIDÄN Jokinen!" "Älä nyt Kontiola petä meitä, tee maali!"  Kuulostaako tutulta?


Painostan vielä, että en ole jääkiekkoa vastaan, enkä sitä seuraavia ihmisiä. Mutta, tämä helvetinmoinen jankutus ja ylpeily aiheesta, saa mun verenpaineen koholle. Onko se sitten niin, ettei meillä ole mitään muuta ylpeydenaihetta?

sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Hiukset vuonna 2013

Ajattelinpa tehdä ensimmäisen päivitykseni liittyen menneisyyteen. Aihe on niinkin mukava kuin hiukset! Monet jotka minut tuntee, tietää että tällä likalla ei kauan sama väri/malli hiuksissa pysy. Tehdäänpä siis katsaus vuoden 2013 hiustyyleihini.


Huh, sitä on tosiaan vuoden aikana katteltu kaikenmoisia kutreja. KOMMENTTIA? :)

maanantai 7. huhtikuuta 2014

D.I.Y

Vaatteiden tuunaus vie aina aikaa, ja onneksi mulla ei olekaan muuta kuin aikaa. Ja niittejä. Aattelin kuitenkin mennä massan mukana, ja hommata itelleni kesäksi yksinkertaisia vaatteita, joita sitten itse koristaisin mieleni mukaan. Noh, tässä vaiheessa voisin paljastaa valmiiksi laitetut ballerinat ja puolivalmiin farkkuliivin. Luvassa on vielä nahkaliivin tuunaus :)

Ensimmäisenä siis ne kengät. Ostin henkkamaukalta perus mustat ballerinat, vain ja ainoastaan tuunausmielessä. Kuvan alkuperäisistä kengistä löytää aiemmasta postauksestani.
Kyllä nyt kelpaa täpöstellä kesällä! Komiatha ku mitkäki niistä tuli, vaikka itse sanonkin. Seuraavana vuorossa puolivalmis farkkuliivi.

Mielipiteitä otetaan vastaan :) Mutta muistakaa että farkkuliivi on vasta puolivalmis! Lisää kuvia kun saan sekä farkku- että nahkaliivin valmiiksi :)

lauantai 5. huhtikuuta 2014

Year by year

Pitkän reissun jälkeen istun mukavasti sohvalle ja avaan bloggerin  *TSUP* Loputtomalta tuntuvan maantiematkan sekä lukuisten shoppailukierrosten jälkeen siideri maistuu taivaalliselta, aah. Perjantai sekä lauantai menivät nopeasti vieralla mailla. Käytiin siis poikakaverini kanssa Jyväskylässä juhlistamassa ensimmäistä täyttä vuottamme. Tämä reissu oli kaikkea muuta kuin rentouttava, huutavat korkokenkäkävelyn jälkeiset päkiäni.

Vietimme siis perjantain ja lauantain välisen yön Rantasipi hotellissa, ja jälkeenpäin voin, tai siis voimme, sanoa olevamme pettyneitä. Palvelu ja ruoka täsmäsivät kyllä -hohtokeilausta unohtamatta- mutta itse kylpylä ei vastannut luultua. Jos oltaisiin haluttu mennä pulikoimaan uimahalliin, se olisi löytynyt kyllä kotipaikkakunnaltakin. Kuvat kylpylästä lupailivat liikoja koon sekä monipuolisuuden suhteen. Mutta viihdyttiin silti, sehän se tärkeintä on.

Pääsin siis keilaamaan ensimmäistä kertaa elämässäni, ja rakastuin! AH mikä täydellinen yhdistelmä sosiaalisuutta, urheiluhenkeä sekä alkoholia. Meidän tilanne päättyikin tuon ukkoni hyväksi 2-1. Sentääs yhden kierroksen voitin aloittelijana. Valitettavasti mulla ei ole yhtään kuvaa keilailuun liittyen.. Keilavuoromme jälkeen otettiin parit lasit skumppaa vuosipäivämme kunniaksi. Myöhemmin käytiin pulahtamassa kylpylässä, jonka aiemmin kerroin olevan pettymys. Mutta ei siitä sen enempää. Pääsinpä testaamaan uuttakin uudemmat bikinit! :)

Ja voi hyvänen aika mitkä ateriat syötiin iltapalaksi! Mentiin siis hotellimme aulassa sijaitsevaan ravintola-kahvilaan, nauttiaksemme jotkin kevyet ateriat ennen nukkumaanmenoa. Toinen osapuoli päätyi valinnassaan Caesar-salaattiin ja minä puolestani lämpimään kanaleipään. "Noh, se niistä kevyistä aterioista", ajattelin kun annokset tuotiin meille.

Annoskoot olivat siis todellakin suuret! Vasemmalla siis tuo tilaamani kanaleipä, ja oikealla muruseni salaatti. Enhän mä nyt kokonaan tuota jaksanut syödä, sen verran tuhti annos oli. Varmaan ainut mistä antaisin tolle hotellille 5/5! :P

Lauantai, kotiinlähdön aika. mutta jos nyt ensin aamupalalle! Joka sekin oli pieni pettymys. Oon aikapaljon perheeni kanssa hotelleja kierrellyt, joten osaan siis verrata. Aamiainen oli suppea valikoimaltaan, en löytänyt paljoakaan itselleni syötäväksi. Muffinssitkin oli kuivia :( Onneks sentään kahviautomaatista sai cappucinoa! 
Aamupalan jälkeen seurasi tunnin köllöttely hotellihuoneessa, katsoen telkkarista satunnaisesti aamupäivän tarjontaa. Varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni meikkasin itseni kerralla. Oon siis tapaus, joka tahtoo meikkauksen ohella tehdä kaikkea muuta epäolennaista, kuten syödä,juoda,tupakoida tai käydä kurkkimassa facebookkia välistä. Tietenkin, kaikki naiset tietää ettei meikkaamisessa voi onnistua heti, aina pitää lisätä vähän puuteria vasempaan poskeen tai taittaa oikean silmän ripset vielä kertaalleen. Mutta, anyways, siinä sitten hullusti sivelin uusia meikkejäni sinne tänne, katsoen josko lopputulos olisi ihmisten ilmoille kelpaava.

Mukaan tarttui harmittavan vähän tavaraa, vaikka monet kaupat läpi kiersimme. H&M:ään multa löytyi jo lahjakortti, joten shoppailu oli puoli-ilmaista. Tämmöisiä meikkejä sitten tarttui mukaan, ei paljoa, muttenpä jäänyt tyhjin käsinkään. Nykyiset meikkivarastoni on aika suppeat, joten pieni lisäys ei tehnyt ollenkaan pahaa!

Aivan, ostin tekoripset ja liimaa! Nyt mustaki tulloo neiti hihi! Luomiväriä, kajaalia, ripsaria sekä parit työkalut. Väriteema painoittui siniseen ja mustaan. Okei, enhän mä muita värejä ostanutkaan.. :)
Vaatepuolelta en paljoa löytänyt. Housuja lähdin etsiskelemään, mutta aivan muuta löytyi ostoskorista. Parit alushousut, sukkia sekä ballerinat, jotka jäävät kaappiin odottamaan kesää ja tuunausta.. ;)
Kivoin ostokseni löytyi Tuurin kyläkaupasta, jossa poikkesimme kotimatkalla. Nyt kun tuo kesäpaita löytyy, pitää enää treenata kesämasu!

Ostin vielä tuommoisen 30x30 taulusetin(sisältää 4 taulua) ja mustaa akryylimaalia. Ideana olisi maalalta jonkinlainen kollaasintapainen jahka idea syntyy. Tuosa aiemmin viikolla maalasin jo yhden taulun, kuvaa alla :)
Uu ainiin, ostin tuossa muutama viikko sitten ebaysta kauan himoitsemani kengät! Saapuivat mulle aiemmin viikolla, ja pääsinkin Jyväskylän reissulla koeajamaan ne. Yllättävän mukavat jalassa, tietenkin päkiät ja pohkeet otti itteensä oudoksesta. Laittakaahan kommenttia tulemaan! ;)

maanantai 24. maaliskuuta 2014

Vaatekaapin päivittelyä,taas.

Muutamien kirpparipyörähdysten jälkeen, syli täynnä uusia vaatteita, mieli pirteä kuin pikkutytöllä. Lompakko tuntuu inhottavan kevyeltä yhtäkkiä,vaan miksei se haittaa? Yht'äkkiä oon huomannut etten koe enää pahaa omaatuntoa, kun ostelen itselleni kaikenlaista kivaa. Ennen pidin rahanhaaskausta eräänlaisena palkintona,tai siis,ehkä olin hieman nuuka..Mutta nyt, ebayn tilausten, facen sekä Seinäjoen kirppareitten jälkeen, olo on kuin uudestisyntyneellä, hallelujah!
Uusiin hankintoihini kuuluvat seuraavat :


Ohutkankainen punamusta huppari, täynnä yksityiskohtia,tykkään! Tällä hintaa oli vaivaiset 7€.

Nuo punaiset farkut ostin kaverilta muutamilla euroilla, olivat alunperin täysin ehjät, mutta tuunausmörkö otti meikäläisessä vallan, ovat nyt siis sekä edestä että takaa revityt. 

(HUOMAA UUDET HIUKSET)











Voi ärsytys, kun toppi ei näytä etuuksiaan salamavalon kanssa :C Anyways, olkaimeton toppi ketjusomisteilla, rintamuksen päällä on vielä erillinen verkkokangas, joka ei valitettavasti kuvasta erotu. Todella mukava päällä, ja halpakin oli, vain vitosen! 













Muita en ole ehtinyt valitettavasti kuvaamaan (enkä vielä haluakaan). TIedossa on vaatteiden tuunausta,jahka ebayn niittitilaukseni saapuu! :) Niistäpä sitten erikseen myöhemmin.

Me kaikkihan pidämme kissoista, joten tähän loppuun hieman kuvatuksia tämän talouden karvaisista vauvoista.

Minttuhan se siinä,aina niin iloinen kuvattava! :D












Ja näin meillä nukutaan päiväunet! Hellästi, mutta tiukasti. Kuvasta puuttuu kolmas karvainen otus.










Vanhin kisu, oikee matami! Minttu siis sylissä.
















Samaa näköä,eh? Saatana ja Neiti kaapattuna syliin.

lauantai 8. maaliskuuta 2014

It's a great day to be a woman!

Yes indeed, aivan mainio päivä olla nainen! Muut päivät vuodesta onkin sitten niitä vittumaisia päiviä? Päivä alkoi unihiekat silmissä pienellä eripuralla, mutta siitäkös maailma kirkastui kun eteeni läntättiin ehkä paras naistenpäivälahja!















Ja oli muute hitoksee iso suklaasydän! :D


















 Ja se, missä merkeissä ilta jatkui, on hyvin helposti arvattavissa. Niin harvakseltaan tulee otettua, joten jos ei "juhlapäivinä", niin koskas sitten?















Ja tässä vähän päivitystä meikäläisestä, elikkä rastat otti ja lähti! Tai siis minä otin, ja rastat lähti. Eiku, otin rastat itse pois.

Anyways, törkeiden päänahkafinnien,-rupien sekä -kutinan vuoksi tulin tulokseen, että oma tukka-paras tukka.

Pistinpä vielä tilauksen menemään, ostin siis ittelleni pidennykset (WHIII!). Niitäpä odotellessa kehittelen mitä eriskummallisempia hiuslookkeja, kuvitellen miltä mahdollisesti näytän pidemmillä hiuksilla. Kuvassa yksi esimerkki. :D









Ja tähän loppuun vielä viimeisin hankintani; Mic Macin ämmälompakko (olen itse nimennyt ko. tuotteen yläasteella, kun muut tytöt seurasivat muotia ja ostivat aina vaan suurempia rahapusseja, minun kantaessani isän vanhaa nahkalompsaa takataskussa). Mutta on muuten pirun hiano! :)